Ates21 Banyoda bebeklerin çoğu ağlıyor 🤭 ama uzun sürüyorsa belki bir yerini acitiyosunuzdur yada burnuna su kaçtığı için sizlatiyodur. Tabiki dikkat ediyosunuzdur ama daha dikkatli olmaya çalışın belki geçer. Birde sağlık ocağında ebe hemşirenizede bir sorun isterseniz. Altını değiştirirkende ağlaması normal diye düşünüyorum. 9 ay boyunca anne karnında böyle şeyler görmediği için alışmaya çalışıyo olabilir.