Kızlar selam, bugün reglime 5 gün var, ovulasyon takibi yapıyorum çatlama 4 gün önce oldu. Çatlamanın olduğu gün ve dün hafif kanamam oldu ama dünkü açık kırmızı pembe gibiydi normalde adetlerim çok düzenlidir 28 günde bir olurum ve saatini bile bilir yani. Dün kasık ağrım vs de fazla olunca acile gittik kanda bhcg ye baktılar 0.1 çıktı ve idrar yolu enf var dedi dr. Az önce de kendi doktorumun asistanıyla konuştum adetin erken geliyordur ağrıların devam ederse muayeneye gel dedi. Çatlamadan bu kadar kısa süre sonra bebek olsa bile daha belli olmaz demi kafam karıştı