Baharun2 Kızlar ben mi normalini anormalini ayırtedemiyorum acaba ? Doktor karnın sert dedi ama sanki bundan öncede böyleydi.Yani normalde löp löp mü olması lazım psikolojim bozuldu cidden.Her dk kontrol ediyorum sert mi diye 🤦🏻♀️
Nily Baharun2 gecen benm sordugum:)) nasil sert yani genel olarakmi Benm bikacgun oldu gecti sertlik suan da tabi yumus yumus degil ama gerginde degil yani 26+5teyim
Deletedmom18 Baharun2 canım benimkinde sert taş gibi hemde her tarafı nasıl olması gerekiyor ki çocuk büyüyor içeride gerginleşiyor normal diye düşünüyorum ben
Baharun2 Nily yani gergin hissetmiyorum karnımı canım bana normal geliyor dokundugumda yumuşak değil ama yine de olması gereken gibi bilemedim 🤷🏻♀️
Baharun2 ZehraEmirolu yok canım öyle bi sıkıntı da yok doktor sert deyince anlamadım yani sürekli böyle ama doktora anormal geldi durum.Ben de şimdi eskiden nasıldı onu anımsayamıyorum
Baharun2 Deletedmom18 demi bende de öyle uzun zamandır yani doktor normal değil deyince bi üzüldüm yani korktum biraz 😪
Deletedmom18 Baharun2 korkma canım ya herşeye birşey buluyorlar varya doğursakta kurtulsak artık helak oldukhem çocuklar hem bizler bu nedir böyle
HseyinSericanDal Benimde hep sert ama bazen fazla sert oluyor cok rahatsız edici bi duygu taş gibi niye bilmiyorum
Cansu2018 Canim bende de arada oluyor ama butun karnim degil sadece sol tarafim o da bebegin poposu oldugu icin sertlesiyormus geriliyor.
Baharun2 Cansu2018 canım bende de bazen öyle oluyo ama doktorun dediği tüm karnım sertmiş ama bana normal geliyo Yani gerilme fln hissetmiyorum.Ayy valla sağ salim bi doğuraydık 🤦🏻♀️
Deletedmom18 Baharun2 canım benim komşunun karnıda cırcıvık görsen omunda gitmesi lazım bana da diyor keşke karnım seninki gibi olsa vıldır vıcık benimki diyor 🤣🤣🤣🤣🤣
Cansu2018 Baharun2 Agrin sizin yoksa bisey olmaz Allahin izniyle. Kiyamam sana bazilari rahatlatir bazilari da eyfama sebep olur.
Baharun2 Cansu2018 sağol beybisi inşallah bişi olmaz ❤️ Aynen öyle doktora da gitmiycen sürekli aslında kafan karışıyo 😂