Kubra2727 Bende böyle bir post açmıştım. Yöneticilerden bir hanım eğer 5 saniyede bir oluyosa saati görünecek şekilde ekran resmi almamı istedi. Ugrasmadim açıkçası uğraşmak istemedim çünkü uygulamaya giriyorum ve direkt olarak reklam görünce bir bıkkınlık geliyo bana. Giriş yapmadım bir kaç gün sonra düzeldi. Başka postalarda silip tekrar yükleyincede duzeldigini yazanlar olmuş.