mom- şöyle ki benim zaten 3-4 cm açıklığım vardı. Doktorumun da tavsiyesiyle epidural oldum. Herkesin acı eşiği farklı. İlk doğumumdu ve gel rahat rahat doğur dedi bana ben de kabul ettim. Zaten vurulmadan önce de ağrıların şiddeti artmaya başlamıştı. Epidural sonrası sancının geldiğini hissediyorsunuz ama acı yok😅 tek sorun şu olabiliyor. Uyuşmadan kaynaklı ıkınma yeterli olmayabiliyor. Ben de baya ıkındığımı düşündüm ama yeterli olmadı. Ebeler karnıma bastırdı. Ama korkucak bi durum değil çünkü doğum anında insanın gözü bile görmüyor canım falan yanmadı.