Guley_ Kızlar hâlâ karar veremedik isim konusunda ben aklımdakileri yazıyım sizinde güzel beğendiğiniz varsa yazın lütfen 😇 YAĞIZ METEHAN YİĞİT EGE
Minigimyolda Guley_ hepsi çok güzel isimler ama genel olarak yiğit ismi çok koyuluyor bnce yağız ismi çok güzel
Minigimyolda Guley_ koyacağınız ismi benimsemek daha önemli aslında çünkü ömür boyu o ismi kullanacaz