Anneler merhaba,
Az önce kontrolden geldim bebeğim 3 hafta önden gidiyormuş. Sezeryan doğum yapıcam ve doktorum 37. haftadan itibaren her an doğum olabilir dedi. Bebeği ileri gidip erken doğum yapan var mı yoksa normal tarihinde mi doğuyor ? Bu durumu yaşayan anneler varsa yardımcı olabilir mi 🌸🤍