Mom526 Arkadaslar ben çok iyi bir doktora gittim detaylı usg için Gata da öğretim görevlisi..Yürüyüş hakkında soru sordum kac dakika yürümeli diye 21.haftadayim..Dedi ki herkese farklı bir zaman dedi..Yani yorulduğun an bırakmalısın yürümeyi dedi
Didemmmmm Mom526 bende 14. Haftamda doktoruma sormuştum. Kendine göre ayarla demişti. Bende evde pilates nefes egzersizleri yapıp akşamları da 🐕imle 20-30 dakika yürüyüş yapıyorum. Kendimi daha zinde hissediyorum. Şuan 24+3 olduk 🙏💙