Benimde 1 aylık bebeğim. Bazen sanki hic sütüm yok gibi geliyor bol bol yeşillik yiyorum. Şu içiyorum. Ama bana en iyi gelen şey uyumak uyuduğum zaman hemen doluyorlarm sagarsaniz da dolacaktir. Vücut bebek çok emiyor daha çok süt yapmalıyım der sagarsaniz. Ve eğer bakanınız varsa uyuyun bebeği sürekli emzirin ve kendinize güvenin sütüm var deyin.
(ilk bebeğim burnundan dolayı çekemiyordu çok ben formül süt vermiştim. Bunu önermek için demiyorum tabii ki anne sütü mucize ama formül sutlerde kötü değildir en azından sarılık vb şeyler olmasın güçlensin diye sonra kendiliğinden bıraktı zaten)