Dubletombikdoner biraz sancın gozkuyor dedi senin dedıgın gibi 😁😍 cumaya kadar artmazsa cuma yatış yapıcak çünkü cuma 40 hafta olıyormus bekleyemeyız dedi önermıyormus alttan baktı bide ay biraz canım acıdı ya 😀 1 cm kadar ancak dedi dua edin de Çarşamba falan gelsin Hem aşure günü mübarek günde cok ıstıyorum 🙏🏻🙏🏻🥰🥰