Annenaz o1anneadayi ayağımın üzerine bile basamıyordum uyku uyuyamıyordum . Hareket ettikçe daha da artıyordu
Annenaz o1anneadayi ben acile gitmiştim çok korkmuştum. Ağrı varken gitmedim pazartesi kontrolüm vardı. Cumartesi gece de kanamam oldu hemen acile gittim. Sonra pişman oldum kontrolü beklediğime
o1anneadayi Annenaz insallah kanamam olmaz ya zaten 5 hafta kanamayla uğraştim 1 haftadir yeni geçti agri az da olsa biraz azaldı dua et geçsin ya artık gerçekten psikolojim bozuldu
Silanurullah2 Bende hamile olduğumu öğrendim günden beri var kasık ağrısı her kontrole gittiğimdede doktora soruyorum normal diyorlar hep rahim büyüyormuş ondan oluyormuş
o1anneadayi Silanurullah2 benim de adetmis gibi oluyordu ilk haftalarda ama bugünkü ilk defa çok şiddetli kalkarken bile zorlanıyorum
Annenaz o1anneadayi bende de baştan beri kanama var bir ara olmadı doktorum ilacı falan bıraktırdı çok iyiydim işte o ağrıyla beraber tekrar başladı. Ben de aynı durumdayım psikolojim bozuldu artık. Umarım kanamanız falan olmaz. Ama kendinizi yormayın yatın dinlenin
o1anneadayi Annenaz sende sıkma canını allahin izniyle sagsalim kucağımıza alacaz insallah bu günlerin hepsini unutcaz sonra. 🙏🏻 Simdi kac haftalık oldu canim