Emosss35 enfeksiyon falan varsa ondan da olabilir ama bence için rahat eder sonra keşke demezsin herkesin bir değil yani ben ilk hamileliğimde de aynı şey i yaşadım doktor bile normal dedi kabul etmedim dedim normal 3 5 defa olur kısa olur bu uzun ve çok nst de o zaman da sancı çıkmıştı hatta açıklık bile vardı ve 30. Haftada onun için bu seferde korktum Allah dan doktorum işini garantiye alan birisi ki kendiliğinden nst teklif etti ve dediğim gibi sancı çıktı serum falan takıldı şuan 34+1 im ilaç kullanıyorum inşallah biraz daha bekler kızım