fenci_anne Tesettürlü arkadaşlar hastenede giymek için nasıl bir kıyafet aldınız , lohusa takımı , gecelik vs. İlk bebeğim tecrübem yok , aldığınız şeyleri önerir misiniz rica etsem 🙏
fenci_anne fenci_anne doğumun inşallah ekim sonu kasım başı gibi , Adana da yaşıyorum çok soğuk olmaz o aylarda
Gulll07 fenci_anne bende kasımda doğum yapacağım nasipse. Lohusa geceliği almayı düşünmüyorum gereksiz pahalı geliyor. Normal önü düğmeli uzun kollu pijama takımı alacağım 2adet