Kızlar dün karın sağ bölgemde olan bir ağrı sebebiyle doktora gittim nst ye aldı bebeğimin kalp atışı cok fazla cıktı 190 ı gördük ve bir kaçda sancım çıktı nst de sonra bir serumla bebeğimin kalp atışı normal seviyeye indi çok şükür bunu yaşayan varmı aranızda