Tugcer12 [url=https://www.hizliresim.com/4x7redb][img]https://i.hizliresim.com/4x7redb.jpeg[/img][/url] nst sonucumu anlayan yorumlayabılır mı acaba 🥺
bck Tugcer12 ağrınız var mı ben 36 haftada bundan bi tık daha düzenliydi normal dedi ama bebişin kalp atışı iyi gözüküyor anladığım kadarıyla. Sanırım doktorunuz daha görmedi
Gulsah94 Tugcer12 canım sen benimkini görsen en üste ve sık düzenliydi 25+4 ken sancılarım 4 dk da bire düştü hemen yatış verdiler ve durdurdular şimdi 27+3 üm ilaç kullanıyorum seninki az gözüküyor bu şekildeyken ben taburcu oldum
Tugcer12 Gulsah94 hiç bir sorun olmadığını söyledi cok sukur siz nasılsınız ne ılacı kullanıyorsunuz acaba
Gulsah94 Tugcer12 progestan kullanıyorum sabah akşam şuan bidaha kontrole gittiğimde bıraktırır mı bilmiyorum şuan iyiyim bi sıkıntım kalmadı sendede bi sorun olmadığına çok sevindim zamanında gelsinler inşaAllah