Momsbaby ya ben kendi sancımla gittiğimde çok çok kötü değildim ama suni sancı beni mahvetmişti herkeSde aynı olmayabilir cnm bnm suni sancı verildiğinde hiç açılmam yoktu bebeğin doğumuna 15gün vardı belkide o yüzden çok acı çektim .acılma olup verilince belki okadar acı olmaz🤷♀️