Tostosunannesi bende öyle oluyordum bazen yuh diyordum 😂 ama suan karnımı içime bile çekemiyorum çok çıktı 15 haftalık olduk bu arada kana sancı yoksa korkma için rahat olsun o haftalarda genelde gaz ve şişkinlik oluyor benim 3. Bebek İnş allah nasip ederse