Meyraise Hamilelik sürecinde folik asit kullandınız mı? Kullandıysanız ufuvit markasını kullananlar tecrübelerini söyleyebilir mi ? Şimdiden çok teşekkür ediyorum 🥰
Zehra9616 Meyraise o markayi kullanmadim ama gec basladim 2. Ayda falan doktorum 4. Aya kadar kullan acigini kapat dedi
Ayseee4238 Meyraise o markayı kullanmadım ama 3.ayima kadar folik asit kullandım 3.ayda doktor kesiyor zaten vitaminlere başlıyor.
Meyraise Zehra9616 5 haftalık hamileyim, henüz bir test vs yapılmadan direkt olarak başlamamı söyledi… Herkese bu şekilde yapılıyor galiba..
Meyraise Ayseee4238 içerik konusunda güvenebileceğim tek marka o yüzden sordum ama doktor bana hiç test vs yapmadan direkt kullanmamı söyledi, Aleynapkr 5 haftalık hamileyim, hiçbir test vs yapmadan direkt hamilesin bunu kullan dedi… Anlayamadım pek 👀
Zehra9616 Meyraise aynen zaten 7. Haftada kalp atisini gormeye gittigindede sorarlar yada verirler ben gidemedim oyuzden gec basladim yoksa ilk 3 ay kullanmak onemli