Mom8237 Kızlar 26sında evlilik yıldönümümüz. Kızımızın ismini yazdırıp kehribar tarzı tesbih yaptırmayı düşünüyorum (aklıma başka bi şey gelmedi) sizce nasıl fikir ? Bi de önerebileğiniz orjinal tesbih siteleri var mı ? Ya da farklı bi hediye fikri
Zehra9616 Mom8237 siteden degil ama bir tesbihciye gidip bakmanizi tavsiye ederim hem model hemde cesitleri farkli oluyo kehribarın.😊
Ayseee4238 Mom8237 tesbih güzel fikir tesbihaneden yaptırabilirsin ama biraz pahalı oluyor orası ben ordan yaptirmistim eşime 4 tane falan yaptırmıştım kendisinin tesbih koleksiyonu olduğu icin. Ürünleri orjinal ve güvenilir site hani sahtemi degilmi diye bı düşüncen olmuyor ama biraz pahalı oluyor
Mom8237 Zehra9616 yarın bakıcam aslında ama netteki fiyatla burdaki fiyat bir değildir diye düşündüm :)