Aysegulayy kuzum ben bi adımadımannelik birde arzuma gönderdim arzum yanlış bildi adımadımannelikte ramzi ve nub agöre yanlış bildi yani erkek dedi sonra 16 haftalıkken artığımd apipi görmeiyprum dedi bende dr kız dedi diyince doğru tahmin olarak paylaştı sonra 30. Haftada pipi fotosu gerid dr o zman da ona artım meğer erkkemiş diye sonrada heralde rmazi ve nuba göre erkek dediğinden bu sefer de doğru tahmin erkek diye paylaştı sonra doğdu kız e o zman o foto neresiydi deid 😂😂açıkcası bence dr yi kopylaladı sonra bi arkadşı attım ben kız demiştim ona da attım oda kız dedi doğru çıktı başka arkadaşa ben kız dedim oda kız dedi erkek çıktı yani yanıldıkha o zmanlar ğcretsizdi asla para vermem yani onlara 100 de 100 değil sonuçta ve o kadar iyi sonuç beklem adı üstünde hepsi tahmin güvenemeyceksin hepsine hoş o yüzden sen bilirisn ama ben olsam paramı kaptımaxdım onu n yerine artık kaç hfaylıksan git randevu aşıp özele 11 haftada bile tahmin diyen oluyor ki benim tanıdığımı 11 de erkek deid dr erkek çıktı özel yani ben olsam şimdi öyle yapardım