Kızlar duyduğum bir acayip doğum belirtisini paylaşmak istedim belki aranızda duyan vardır. Yere oturuyorsunuz ayaklarınızı düz bir şekilde uzatıyorsunuz sağ ayağınızı sol ayağınızın üzerine koymaya çalışıyorsunuz aynı şekilde diğer ayağınızla da yapıyorsunuz bunu eğer ayağınız yerden kalkmıyorsa doğumunuz bugün yarın ya da bir iki gün içinde demekmiş. Ben denedim gerçekten gitgide zorlanıyorum kaldırmakta ama henüz doğurmadım 😅 Sonuçları bekliyorum 🤣