Merhaba kızlar bilenler bilir doğuramayanlardanım 😂 doktor cuma günü gel dedi bakalım duruma göre ben seni doğurturum çatın uygun normal için sancı veririm olmazsa sezaryene alırım dedi günüm geldi çünkü Sezaryen anneleri bana öneriniz nedir çok kötü olunuyor mu sezaryenden sonra
sezaryeen ee kaka diyor herkes ama Napalım kısmet başından beri hep hayırlısı dedim doğmayıncs çocuk sezaryen olma ihtimali çok yükseldi. Yine son karar cuma günü olacak ama bi mucize olmazsa rahim ağzı açıklığı Yumuşaması falan sıfırmış. karnımda inmemiş Ben normal doğumunda sezaryenin de bi zorluğunu olduğunu düşünüyorum hep hayırlısı dedim ama bi korku aldı beni çok kötü olur muyum sezaryenden sonra sizce ne diyorsunuz