Busgok arkadaslar bişey sorucam ya bebeğim 1 aylık oldu kastamonu tosyaya gidicez eşimin memeleketine gıdıcez aksamları biraz soguk olıyor orası yoluda biraz uzun kararsız kaldım napıyım sizce bide gitmek durumundayım 3 gun falan kalıcaz
Azrasare Busgok ben 45 günlükken istanbuldan orduya götürmüştüm kızımı ... biraz sakıncalı aslında çok korktum üşütürürsem diye çok şükür hiçbirşey olmadı 😊 hatta benim için çok iyi oldu içim açılmıştı
Zeynepnsenaeslem Bende tosyaliyim tosyada yaşıyorum geceleri biraz serin ama gunduzleri cok sicak oluyo benim bebegmde 52 gunluk ben zibinla gezdiriyorum gecede ince giydiriyorum