Mrveakkrt 15+4 üm doktor erkek olduğunu söyledi kesinmi dedim büyük ihtim dedi emin bir şekilde 😁 bu saatten sonra değişirmi acaba ? Hep kız hissediyordum 😁 Şaşırdım mutluda oldum. Tecrübelerinizi paylasirmisiniz
Adilekorkmaz Mrveakkrt bende bu haftada ogrendim %95 erkek ama yinede detaylida teyit ettir dedi doktorum
Deletedmom_33 Mrveakkrt Bende galiba kız diyerek ikiliye gittim. Doktor büyük ihtimalle erkek dedi. Detaylı da netleşmesini bekliyorum veya 17. hafta tekrar çağırdı o zaman ☺️
Bernabadeberra Mrveakkrt 11 haftalıkken erkek dedı hep degısır dedım ama detaylıda bıle erkek olddugunu soyledı en dogrusunu detaylı soyluyor