Kızlar ya doktorum flagyl antibiyotik ve gyno lomexin fitil verdi. Fitilleri kullandım. Antibiyotik de yarın bitecek ama hala orada yanma ve acı hissi var. Çok moralim bozuluyor. Enfeksiyon sebebiyle erken doğum yapanları okudum.canım acayip sıkkın niye geçmiyor bu😭