Biz de bugün 30 haftalık olduk🐣 nefes nefese kalma vs gibi bir problemim yok ama çabuk yorulma oluyor tabi, bir de sabah 8 akşam 6 çalışıyorum masa başı ama oturmak dahi insanı yoruyor akşama ayaklarım şişiyor ve ağrıyor. 37. Haftaya kadar da çalışacağım bakalım daha neler yaşayacağız 😅