Calisananne25 Merhaba müslin bez/battaniyelerden kullanan, deneyimleyen anneler var mı? Gerçekten gerekli ve kullanışlı mı yoksa olmasa da olur mu? Öneriniz nedir? ☺️
Mavi34 Calisananne25 yeğenimde çok kullanışlı oldu. Ev sıcakken battaniye yerine üstüne ördük. Sinek için yüzünü kapadık. Emzirme örtüsü gibi kullandık. Bende bebeğim için 3 tane aldim
Mom789 Calisananne25 6 tane aldim iyiki almisim musljn sicakta ustune ortmeye iyi oluyor bi yere gidince altina seriyorum terletmiyir,puseti ortuyorum ince ferah oluyor,kundak yapiyorum daraltmiyor valla cok amacli bisey ya
teachervera Calisananne25 16 temmuz da doğum yaptım. Muslin kullanıyorm hep banyoda üstüne örtmeye kesinlikle almalısın
Calisananne25 Mavi34 Mom789 teachervera ben de almayı düşünüyorum kış bebeği olacak ama evimiz sıcak olur illa ki kullanırım diye düşünüyorum çok teşekkür ederim kızlar 🌷
Nurklc38 Calisananne25 E bebekten 2 tane aldım yine gittim de 2 tane daha almayı düşünüyorum canım baya işe yarıyormuş yani yine sen 2 tane olsa da al derimm
Selbal Calisananne25 kesinlikle çok güzel bişey. Suyu anında emiyor. Bornoz yerine onu kullanıyorum hatta. Sırtı terlediğin de küçüklerini koyuyorum. Diğer sırt bezlerine göre daha güzel emiyor kurutuyo
esrvl Calisananne25 3 tane aldım o kadar güzel ki bebeğimi tahriş de etmiyor terletmiyor ben havlu olarak da kullanıyorum. Çok gerekli bence