Tuba2019 37+3 üz 👸 ilk hamılelıgım hissetmedım ama bunda 32 haftadan beri hissediyorum hıkladıgını🤭 doktoruma sordum tıpta nefes alış verişi irkilmesi dedı hıckırık ta diyoruz dedı hatta bunun olması cok ıyı dedı 🤗 sezeryan olcam Kavusmamıza son 6 gün saglıkla gelsin bebişlerimiz insallah 🤲