Bebeğimi doğum yapalı 2 buçuk ay oldu ve yaklaşık 2 aydır bitmek bilmeyen göğüs ucu yaram vardı.. inatla emzirdim ta ki bebeğimin kakasında kan görene kadar.. apar topar doktora gittim doktor bakar bakmaz mide kanaması geçiriyor çocuk dedi ve acil müşadeye aldılar kanlar tahliller tetkikler öldüm öldüm dirildim yavrum gitti diye 😪 Allahım kimseye yaşatmasın… tahlil sonuçları temiz çıktı araştırılmaya başlandı kanın sebebi… kaç doktor geldi gitti baktı hatırlamıyorum… meğer göğüs ucu yaramdan çocuğum süt değil kan emermiş o da kakasıyla çıkmış 😪 bu defa ben acil dermatolojiye yönlendirildim. Doktor baktı ve nasıl dayandın dedi direkt 😔 krem verdi 5 gündür kullanıyorum Allahım nasıl mucizevi bi kremmiş böyle… lansinoh, Hindistan cevizi yağı, zeytin yağı,kantaron yağı, madecasoll, hametan, travazol hiç biri fayda etmemişti 2 Ay boyunca.. ama bu doktorun verdiği krem resmen toparladı hepinize tavsiyemdir yaranız varsa ya da olursa ki inşAllah olmaz yaşamazsınız o acıyı 😔 doğum acısından sezeryan acısından bile berbat bi acı 😪 kremini adı GARMASTAN POMAT