Mommy16 eylusko https://www.suwen.com.tr/p/flamingo-hamile-lohusa-gecelik-pembe-sh21780613l334-3149 Bunu aldım ben kendim için bedenleri biraz büyük small aldım çok güzel duruyor ben pek dantelli sevmediğim için bunu seçtim ☺️
Mommy16 eylusko sabahlık bende vardı yeni almadım o yüzden bilmiyorum ama suwende güzel indirimler denk geliyor ☺️
Esrujj eylusko bir takım pazardan aldım valla bir de marka internette 250ye satılıyor20 tlye aldım keşke 2 3 tane alsaymışım çok pişmanım🤭 trendyoldan 89 tlye buldum bir elbise üstüne de sabahlık olarak kimono aldım tatilde de giyerim diye😊
eylusko Esrujj ahh ahh keşke bi pazara gidebilsem internetten deli gibi araştırır miyim. em güzeli pazarda 😭
Esrujj eylusko https://ty.gl/g37ew8mel https://ty.gl/ngxoeoj Gecelik gelmedi henüz ama kimono aaşşşşşıırııı güzel tülbent gibi kumaşı çok güzel durdu şıkır çıkır
Dilekcnkn hamisanne_63 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Gecelik/3903434/664919 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/3903445/664920 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/4038986/680579 Yalnız hepsinin s bedeni kalmış
iremcannn1907 eylusko şansına 🙄 bende bayıldım ve fiyatlar çok uygun. Ama doğumuna daha 3 ay var diye almadım henüz