Ebru18 Denizyildizii Bence gayet iyi. Ben de 16.haftadayım 1.5 kilo almışım. Çoğu kişi bu haftalarda kilo alıyormuş o yüzden acaba hızlı mı gideceğim diye korkuyorum.
-_LiyuzaMomm Ben 49 ile hamile kaldım. Şuan 19+3 üm. Bu sabah aç karnına tartıldım 53.600 çıktı . Kahvaltı yaptıktan sonra 54 olmuştur ama geçen ay doktor kontrolünde de 53.200 çıkmıştım.
Ebru18 -_LiyuzaMomm Bence sizin de kilo durumunuz gayet ideal gibi. Tabii doktorlar daha doğrusunu bilir. Bakalım ben nasıl olacağım o haftalarda.