DuaElf Kızlar oksapar iğne kullanıyorum 0,4lük 15 haftalığım dün akşam unutmuşuz iğneyi vurmadan uyumuşum. Bişey olur mu bir gün vurmadım diye. Normalde akşam 10 gibi vuruluyorum. Bugün erken mi vurulsam nasıl dengeleyebilirim dünün eksikliğini
Lokumunannesii DuaElf aklına geldiğinde hemen vurun akşam yine ayni saatınde vurunursun ben de yaptım ilaç olduğu gibi çıktı bir saat sonra tekrar vurdum Allah’ın ıznıyle birsey olmaz canım korkma
Bebegimicin1 DuaElf akın 2 tane vurma dengelemek için bende bi gün unuttum hatırladığım an geve 4 de hayırlsdım vurdum ertesi gün konturolum vsrsı doktora söyledim kesinlikle bidaha unutma dedi sizde vurun ama bi doktorada danısın bence
DuaElf Lokumunannesii dünkü kaldı gece 4 te aklımıza geldi ama vurmadık. Bir gün vurulmamış oldum yani. Bugün erken vurulurum inşallah bişey olmaz
DuaElf Bebegimicin1 bizimde gece 4 te aklımıza geldi ama vurmadık keşke vursaydık. Napıcam şimdi bilmiyorum doktorum telefonlara bakmıyo