Leylaleilaa Merhaba 19+3 ilk hamileliğim ama hiçbir şey hissetmiyorum ne bebek hareketi ne bi ağrı bi sancı bir şey hiçbir şey yok sanki hamile değilmişim gibi . Benim gibi olan var mı endişelenmeli miyim ?
Eda-5807 Leylaleilaa bende o haftalarda hiç hissetmiyordum daha sonra 23 haftalıkken hissetmeye başladım kişiden kişiye değişebilir bu durum
Mlsabltt Leylaleilaa bende öyleydim ilk hamileliğim o haftalar da hiç hamilelik belirtileri yaşamıyordum. 22. Haftamda yavaş yavaş hissetmeye başladım
busra1997alpaslan2021 Leylaleilaa ben 28 girdim daha 5 gundur çok net Hissediyorum bu zamana kadar çok normal böyle şeyler hissetmen
Mom789 Bende 23 te yavas yavas hissettim.odw balik yuzer gibi minicik bisey duzensiz hissettim bi gun hic hiissetmiyordum ama 28den sonragece gunduz yerinde durmayack sekilde hissetmeye basladim😂
Mom789 Leylaleilaa insallah insallah gorursun bi bakmissin kucaginda bak benimki kucakta karnimdaki gibi eller ayaklar kolbasti oynar gibi mubarek icerde naptiginj simdi anliyorum😂