36+3 haftalık hamileyim bu zamana kadar hiç bir sıkıntı gözükmeyen bebegime doktor diafragma hernisi teşhisi koydu emin konuşmadı yanlış da görmüş olabilirim ama yine de ayrıntılı ultrason istiyorum dedi morelim sıfır dogum heyecanı yaşarken kaybetme korkusu yaşamaya başladım birden oluşan Bi şeymi bu yani bu zamana kadar kaç kere ultrasona girdim hiç böyle bişey denmedi başına böyle bişey gelen var mı