Merhaba sevgili anneler ve anne adaylari. Boyum 173 kilom 65 ti hamile kalmadan once kilo almistm 70 e kadar cikmistim. 13 haftalik hamileyim 13 haftada 70 ten 77 kiloya ciktim. Doktor cok hizli kilo aldigimi soyledi aslinda meyve disinda asiri yedigim hic bir sey olmadi. Tatli falan hic yemiyorum mesela. Gebeligi sirasinda diyet yapan oldu mu acaba en azindan 6. Aya kadar kilo verebilir miyim diye merak ediyorum. Onemli olan bebegin saglikli olmasi allah saglik versin tabiki ama merak ettigim gebeligi sirasinda cok hizli kilo aldigi icin kilo veren diyet yapan birileri oldu mu?