Osnatrnds Kızlar hastaneye geldim şimdi 40+2 deyim yine sancı açılma yok çarşamba gününe yatış verdi suni ile doğum ne yapmalıyım sizce ya nasıl gelicek bu çocuk😂
Bktbll Osnatrnds benim oğlumda gelmedi adete göre 40 hafta oldum kontrole gittim 41+6 olmustum ne acılma ne sancı hiç bir şey yoktu sezaryana aldılar direk