Benimde eşimle kan uyusmazligim var ikinci gebeliğim ilkinde de oldum ikincisindede oldum 27 yada 28 haftalik farketmiyor o süre içerisinde eşinin ve senin kan grubu lazım kadın dgum doktoruna gidiyorsun sekreter işlemleri yapıyor yatış formu dolduruluyor yukarı dogumhaneye cikiyorsun ordada baya evraklari doldurup imzaliyorsun sonra igneni eczaneden getiriyorlar vuruyorlar beş on dk bkle Bi etki yapiyormu diye ondan sonra cikiyorsun uyuşmazlık iğnesi böyle yapılıyor sağlık ocağı yapmıyor hastane yapıyor eşinin kan grubunu gösteren ehliyet kimlik ne varsa yanına al yoksa da kan tahliliyle öğrenmesi onlara kagidi vermen gerekiyor sanada kan tahlili alacaklar kan grubun için evraklar tamamlanınca igneni olup gelirsin