Annekusuuu Bebegim4 Allah bin kere razı olsun canım benim havuç suyu içiyorum deveci armudu mevsimi değil sanırım her yere bakıyoruz. Biz elimizden geleni yapıyoruz inşallah o da bize sıkı sıkı tutunur bırakmaz annesini 🙏🏻
Bebegim4 Annekusuuu maşallah subahanallah oda güzelmiş inşallah 30 ları görmeyi nasip etsin kurban olduğum rabbim burda çok gördüm suyu gelip 37 de doğum yapanı
Annekusuuu Aysemin54 yok hayır tutmuş onda bir sıkıntı yok ama su geliyor ve zaman zaman ağrım oluyor alınırsa bu yüzden alınacak.
Hevidar47 Annekusuuu sakin yerinden kalkma igem falan versin progestan versin satece lavabo için kalk ve yemeğini bile yatarak ye canım rabbim sana bizede sağlıkla dogurmayi nasip etsin korkma inşallah bebeğine birşey olmaz
Annekusuuu Hevidar47 Allah hayırlısını versin ne diyim elimden duadan başka bşr şey gelmiyor KESK’e gelse 😞
GulcanDongel Annekusuuu bende 31 temmuz da oldum doktor hiç öyle bişey demedi, ağrın olmazsa 36da alıcam dedi, size neden böyle bişey dedi anlamadım. Aksi bişey oldu demek ki öyle dedi.
Annekusuuu GulcanDongel işte şuan hala az da olsa suyum geliyor ve zaman zaman ağrım olduğu için sanırım
mucizees Annekusuuu su oldupundan emin misinşz belki idrar kaçırıyosunuzdur yada enfeksiyonunuz vardır.