Eda-5807 Ozgecomelek 30+5 di gıttımde 42cm 1200 dü kilosu yarın tekrar gıdıcem bakalım ne kadar büyümüş yaramaz 😌🥰
Eda-5807 Ozgecomelek benimde yarın inşallah uyumludur ben 30+5 de gittimde hersey yolunda bir sıkıntı yok demıstı doktor bakalım yarın ki ne diyecek
Eda-5807 Ozgecomelek ben herseye sordum gayet ıyı dedı bi sıkıntı yok dedı ınsallah sizdede bısey olmaz bol bol su sıvı tüketın