Berra0640 Her hamile birbirinin aynı olmaz. Zaten isteyerek yapmışsın tabiki seviyorsundur. Bu da böyle bir dönem, de ve düşünme üzerine çok. Ben de tam tersi 24 saat hamilelik bebek düşünüyordum, deli gibi araştırma yapıyordum. Sonra napıyorum ben dedim, normal hayatıma döndüm. İnişler, çıkışlar duygu dalgalanmaları olacak tabi hormonlar herkesi farklı etkiliyor.