Hayal_et07 canım ben de 22. Hafta da gittim. Gideceğim yok 11 saat falandı. Ama riske atamadım ne olur ne olmaz diye 5 saat aralıklı molalarla gidip 5 saatin sonunda bir gece konaklama yaptık dinlendik. Ertesi gün 6 saatinde dinlene dinlene gittim. Sıkıntı yaşamadım çok şükür. Dr na da sor yinede sen