Syd23 https://imgyukle.com/f/2021/08/16/Bd5lo.jpg. Merhabalar bende çok merak ettim keseye göre cinsiyeti anlayan var mı acaba 😌
Melakya Syd23 bende bu teorı tuttu kızımda yuvarlak suan oglum olacak uzundu onun kesesı🥰 sizinde tutarsa kız canm
Smyrayldrm Cugulibinnazzz https://www.hizliresim.com/bsjlobr cnm banada bakarmısın 5 hafyakık bunda keseden
Birumudumolsun Melakya https://www.hizliresim.com/upload-success sizce benim bebeğimin cinsiyeti nedir 😊
Ilayda1 Melakya bende hastanede duymuştum ilk kese yuvarlaksa kız fasülye biçimliyse yada ovalse erkekmiş 😂 bu arada ilk kese için söylediler bu teoriyi onu düzelteyim ☺️(5-6-7 haftalar arası) sonra kese ister istemez fasülye biçimini alıyor
Mery94 Melakya [url=https://www.hizliresim.com/md5y5t7][img]https://i.hizliresim.com/md5y5t7.jpeg[/img][/url] banada bakarmisiniz vajnl
muzicemsu Syd23 teşekkür ederim kaç haftalıkken kalp atışını duydun ,bide kaç haftalıkken embiriyonu gördün
muzicemsu Syd23 darısı başıma inşallah 5 haftalıkken göründü kese kalp atışı için de 10 gün sonra denildi ,cumartesi gidecem 6+2 Oluyoruz
Hanifebebek Bizde de bakar mısınız [url=https://www.hizliresim.com/anaju08][img]https://i.hizliresim.com/anaju08.jpg[/img][/url]
Mery94 Cugulibinnazzz Cugulibinnazzz Mery94 Mery94 [url=https://www.hizliresim.com/md5y5t7][img]https://i.hizliresim.com/md5y5t7.jpeg[/img][/url] Banada bakarmisiniz
Onner Cugulibinnazzz merhaba benim bebeğimin cinsiyetine de bakar mısınız? https://resimyukle.io/r/jO3n6Pvojw
ShabnamNasirova Cugulibinnazzz merhaba bizede bakarmisiniz rica etsem bu 7 haftaliken [](https://) https://resmim.net/i/1WgUx buda 12+1 haftaliklen [](https://) https://resmim.net/i/1WBHk