Bsrtyfn ben 4 ay kala yıkadım utuledim yerlesti
Bsrtyfn ben 4 ay kala yıkadım utuledim yerleştirdim, ilk yerlestirme filan çok zahmetli oluyor etiketlerini tek tek söküyorsun, giysileri ters çeviriyorsun, renklerine göre makineye at sonra çıkar kuruşun hepsini ütüle sonra tekrar düz çevir katla yerleştir derken ben çok yorulmuştum😂 şimdi 28 haftamdayım bugün tüm eksiklerini tamamlamaya gidicem haftaya son bir yıkama daha yaparım heralde