Anneler merhabaa yaklaşık 5 gündür sürekli çarpıntim var kalbim kut kut ama nabzın 85 90 çıkıyor ama bana sorsanız 200 atıyor böyle olan var mı nabiz tansiyon normal çıkınca birşey yapamıyorum ama çarpıntı beni çok ürkütüyor doktor 110 u geçerse beloc yarım iç dedi ama nabiz çıkmıyor diye içemedim böyle olan var mı yatınca daha çok oluyor