Arkadaşlar nedir benim bu uyuşukluktan çektiğim…… gece yatırmıyor gündüz iş yaptırmıyor ellerim hep uyuşuk his bile yok tabaklar bardaklar elimden düşüyor doğru dürüst iş bile yapamıyorum yok mu bir öneriniz? Kollarımın acısıyla uyanıyorum her gece defalarca….