Kızlar selam. Ovulasyon testi kullanıyorum bir süredir. Bir dönem t çizgisi c çizgisine baya yaklaşıyor ama tam pik yapmıyor diğer gün de tamamen silikleşmiş oluyor. Doktor kontrolllerimde de yumurtamın büyüyüp çatladığını görüyoruz. Bu şekilde olan var mı acaba?