Gamzemrx Merhaba arkadaşlar doktorumu aradım ama ulaşamadım 37. Haftadayım herhangi bi ağrım sancım yok fakat sabah kalktığımda bir iki damla kan gelmişti sizce bu normal mi internette iki damlanın normal olduğu yazıyor ama sizin başınıza geldimi 🌸👼
Kdk Gamzemrx haftamız aynı normal mi bilmiyorum ama doktorum kan gördüğünde hemen gel bekleme demişti
Alagzpnr Gamzemrx cnm nişan gelmiş olabilir bi ılık duş alıp doktora git muhtemelen sen bunları yapip gidene kadar açılmada olacak benim ilk doğumum böyle başladı. Hadi hayırlısı olsun cnm haber et.
Gamzemrx Kdk Yani bende tedirgin olmak istemiyorum çünkü sancı vs. Yok doktorumun yoğunluğuna denk geldim maalesef ulaşamıyorum
Tugce1803 Gamzemrx Sen Bi ılık duş al doktorun yanına git. Gebelikte kanama hiçbir zaman normal değildir