Arkadaşlar merhaba 25 haftalık hamileyim biri dün gece olmak üzere birkaç kez hava soğuk değilken bile gece zangır zangır titreyerek uyanıyorum ve bu bir süre sürüyor o kadar titreyip kasmisim ki kendimi sabah uyandığımda kalçalarım bacaklarımda ağrı vardı ateşimi ölçtüm 36.5 ateş yok sizde de oldu mu hamilelikte olağan mı acaba doğum sonrası sütün geldiğinde olduğu gibi hamilelikte de sütle alakalı bir durum mu sizce ?