Gizemmm12 12. Haftadan sonra genellikle her bebek kendini toparlıyor. Benim bebeğimde 1 hafta geriden geliyordu. Bugün elhamdulillah toparlamış kendini. Bende 7+2 günlük gebeyim. Cıma gecesi bir leğen dolacak kadar kanamam oldu. Eşimle koştur koştur acile gittik. O gece yatış verdiler. İğne yaptılar serum taktılar. 3 gün hastanede yatmamı istediler fakat ben ancak 1 gün dayanabildim doktorlar nöbet değiştirince sabah, yeni gelen doktora söyledim çıkıp evde yatayım diye. Oda kullandığın ilaçları veriyoruz bizde zaten dedi. Sadece evde bol su içmeni isterim dedi. Evde daha rahat edersen gidebilirsin dedi. Öylelikle eve geldik. Kanamamın dışa vurumu azaldı. Fakat içeride hala kanamam devam ediyor maalesef. Rabbim bebeklerimize sağlık versin inşaAllah da bu kanamaları atlatsınlar