Tugce1803 masallah Allah bağışlasın:) darısı başıma. Ogrenirsem de düşük degerle ogrenicem diye üzülüyorum. Yani adet olsam cok uzulmem sanirim. Gecen sefer de adete 1 gun kala silik cizgiyle ogrenmistim. 1 gun gecikmeyle tahlil yaptirdigimda 56 cikmisti. Pek olumlu yaklasan olmadi zate ogrendikten iki hafta sonra düşük yasadim. Her seyin hayirlisi